page_banner

Freshness Keeper presenta un novu equipamentu per aiutà a nova fabricazione "intelligente".

Notizie di a cumpagnia
Freshness Keeper presenta un novu equipamentu per aiutà a nova fabricazione "intelligente".
nova macchina di stampaggio a iniezione
Dopu l'ardua lotta contru l'epidemie, Freshness Keeper hè sempre attivamente pianificatu per u sviluppu.Per risponde à i bisogni di u mercatu è di l'utilizatori, FK hà fattu grandi sforzi in l'introduzione di l'equipaggiu, u sviluppu di u produttu, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, espansione u spaziu di u mercatu, è strive à fà l'impresa più grande, più forte, più raffinata è più dettagliata.In nuvembre, avemu appena acquistatu un batch di l'equipaggiu di macchina di stampaggio iniezione per espansione ulteriormente a linea di prudutti è migliurà a mudernizazione è l'intelligenza di l'equipaggiu tecnicu.

Macchina di stampatura à iniezione: Hè un impurtante equipamentu di stampaggio per i contenitori di plastica di l'alimentariu cù una certa forma geomètrica è precisione dimensionale, chì hè aduprata per fà plastica per riscaldamentu è fusione, è applicà una certa pressione, in modu chì a fusione à alta temperatura hè piena in u moldu, è poi rinfriscata è curata.

Eccu alcune di e nostre macchine di stampaggio per iniezione di contenitori alimentari cumuni:

macchina di stampaggio a iniezione

Caratteristiche di a macchina di stampaggio a iniezione orizzontale:
1, ancu u mainframe per via di u fuselagiu bassu, ùn ci hè micca un limitu di altezza per a pianta.

2, u prodottu (contenitore alimentazione prudutti fabbricari) pò automaticamente falà l 'occasioni, senza l 'usu di manipulator pò dinù ghjunghje sin'à muffa automatica.

3, per via di u fuselagiu bassu, fornitura di materiale cunvene, mantenimentu faciule.

4. U moldu deve esse stallatu da a gru.

5, parechji setti di dispusizione parallela, i prudutti di moldura (contenituri alimentari) sò faciuli à esse raccolti da l'imballu di u trasportatore.

Linea di pruduzzione di macchina di stampaggio a iniezione

In modu di più standardizatu, più ragiunate, più rapidamente per compie u debugging di i paràmetri di u prucessu di stampatura à iniezione, aumentà a vita di serviziu di a macchina è di u stampu à iniezione, riduce a macchina è taglia u tempu di riservazione di l'aereo, riduce a manodopera, riduce u materiale, migliurà a qualità. di i prudutti di cuntenituri alimentari è migliurà l'efficienza di a produzzione, eventualmente per assicurà una produzzione liscia è stabile, u dipartimentu di ingegneria di Freshness Keeper formulerà debug sta guida di sicurezza di a macchina di stampaggio a iniezione:
1.Verificà s'ellu u tipu di macchina currisponde à a dimensione di u moldu secondu a dimensione di u moldu prima di u moldu;Sicondu a durata di u moldu, stabilisce u gruixu di u moldu in a pusizione adatta;Elevate u moldu da a terra o carrettu elevatori in u compartmentu di a macchina.A pusizioni di l'entrata di u muffa hè basamente in ligna cù a bocca di a pistola.Aprite u mutore per a bocca.Dopu una bona bocca, cavallu strettu, oliu è acqua.
2.Idling, verificate u moldu, apre u serratura laterale, è aghjustate a velocità di apertura di u moldu à 5% -10%, apre lentamente u moldu, à u stessu tempu, tenite l'ochji nantu à u moldu, vede s'ellu ci hè qualchì anormalità, ferma immediatamente a macchina per l'ispezione.
3.Set paràmetri molding, nanzu cumissioning, bisognu di seguità i carattiristichi di a materia prima aghjuntu coccia bona materia prima;Aghjunghjite à a tramoggia di asciugatura di a macchina, cuntinuà u materiale di siccà.
4.Die falà, dopu à u cumpletamentu di pruduzzione, prima chjusu u mutore, e poi caccià u pipa acqua, pipa oliu;Dopu quì, l'acqua in u moldu hè sbattutu cù u fucile d'aria per impedisce chì u moldu di arruggini;Asciugà l'oliu da a superficia di u moldu cù un rag.U moldu hè alzatu fora di a macchina è pusatu nantu à u carrettu elevatore lisu.
5.In u prucessu di usu di u moldu, in particulare in a prova di u moldu, hè necessariu di rivisione a formabilità di l'iniezione di u moldu.
6.Analyze i causi di a qualità apparenza anormali di parti iniezione di cuntenituri alimentari iniezione è mette avanti suluzioni.

L'equipaggiu hè a scala di l'impresa è u livellu di mudernizazione di un logu di basa, a fabricazione intelligente cum'è una nova generazione di modu di produzzione, hè l'unicu modu per l'imprese per custruisce una nova competitività core, ogni annu Freshness Keeper introduce un gran numaru di equipaghji di pruduzzione avanzati, putere. di manifattura intelligente, hè a scorta u sviluppu di l'impresa salta-avanti, cuntinuò à creà u valore massimu per i clienti, circannu u più grande sviluppu per l'impiegati, Fà cuntribuzioni dovute à a sucetà.


Tempu di Postu: Nov-04-2022