page_banner

Cumu aduprà u crisper currettamente

L'usu di crisper ùn hè micca solu per mette l'alimentu in cusì simplice, u crisper pò allargà u tempu di almacenamentu di l'alimentu, u crisper ghjoca un rolu sempre più impurtante in a nostra vita.Quì sottu, scopremu l'usu currettu di crisper cù Freshness Keeper.

Organizzatore Frigorifero

organizatore di frigorifera

Conservazione di l'alimentariu in u frigorifero di famiglia, dopu avè acquistatu ingredienti in casa, hè megliu prima di finisce u processu di classificazione, imballaggio, sigillatura è poi mette in u frigorifero, à u stessu tempu, l'alimentu crudu è cottu deve esse almacenatu in strati, l'alimentu cottu nantu à a capa superiore. ."L'usu di cuntenituri ùn solu evita a contaminazione incruciata è riduce a probabilità di infezzione, ma impedisce ancu l'odori di l'alimentariu è l'odori di u frigorifero, è aumenta a freschezza, facendu l'alimentariu durà più longu".

U crisper quadratu hè adattatu per a porta di a frigorifera è pò esse usatu per almacenà ogni tipu d'ingredienti è resti.U crisper rettangulare hè faciule d'almacenà l'alimenti umidi, cum'è frutti, ligumi è frutti di mare, perchè hà una piastra di cattura d'acqua.I cuntenituri tondi sò adattati per almacenà sushi, salsi è platti.Ogni tipu di scatuli crisper sò aduprati inseme per fà u frigorifero più ordinatu, è ancu fà l'alimentu in u megliu statu di conservazione per un bellu pezzu.

crisper rettangulare
organizatore laterale di u frigorifero

Crisper di plastica senza simboli "MICROWAVABLE" ùn deve micca esse messi in microonde è forni, perchè u plasticu pò pruduce sustanzi dannosi à alte temperature.Sè spessu usate a cucina in u micru, a megliu scelta di materiale di polipropilene (PP) crisper;.Perchè i scatuli alimentari di vetru duru pò espludere da sè stessu in u fretu è u calore estremu.

Quandu si mette in u fornu à microonde, prima di l'usu deve esse alluntanatu l'apparechju di u coperchiu.Quandu u coperchiu hè chjusu, u crisper pò deformazione o scoppia sottu pressione.Quandu s'utilice in un fornu à microondas, l'alimentu chì cuntene troppu oliu è zuccaru pò deformà u crisper mentre a temperatura aumenta rapidamente.

scatula alimentaria à microonde
crisper faciule da pulisce

Quandu pulite u crisper, utilizate una spugna suave.Ùn aduprate micca un pannu duru per evità graffi è decolorazione.Quandu si pulisce u liner di resina di silicone trà u coperchio è u cuntinuu, ùn striscia micca o si romperà o allungarà.


Tempu di Postu: Aug-24-2022